.

Mislim da ne trebam misliti na tebe a to ni ne zelim, ponekad mi jednostavno zelis setati mislima…cesto mislim na onaj najnoviji dan u godini koji smo proveli pricajuci o vaznim i nevaznim stvarima. Jos uvijek se sjecam tvojih rijeci jos uvijek osjetim tvoje usne na mome obrazu. Tvoji cvrsti zagrljaji bili su kao da me nikada neces pustiti, tako snazni a ipak tako njezni… Tu vecer plakali smo, bojali se i smijali….

Bilo je to ono sto godinama cekala sam. Napokon je sve bilo nevazno jer ti si bio tu. Mjesavina najdivnijih i najiskrenijih i najdubljih i najciscih osjecaja osjetila se medu nama. Sati i sati koje proveli smo zajedno cinili su se kao samo jedan prelijepi san, koji kao da je trajao sekundu. Tako lijepu, iskrenu i sretnu noc zora je gurnula u beskraj. Na rastanku poljubio si me, zagrlili smo se,ali bolnu tisinu rastanka htjela sam zavrsiti lijepim rijecima… Tako je i bilo. Krenula sam naprijed, okrenuvsi se prema njemu.

Bilo je tesko sto rastaju se dvije duse koje u noci postale su jedno. Nasa noc vise nikada nece se ponoviti, a mozda je i bolje tako.

Previse rastanak boli, a jutro ionako nikada ne donese nesto dobro. Donese samo sjecanje na noc, donese bol u grudima zbog rastanka. Tesko je to zapravo uopce objasniti. Sve dobro je nestalo, nase duse razdvojila je zora nikad vise nece se stopiti u jednu, jer svoje osjecaje ljubavi nastojimo ubiti. Ali pitam se zasto kada ljubav je divna!? Vjerojatno ni on ne zna odgovor kao sto ne znam ni ja.

Image Hosted by ImageShack.us

nesretnaljubav
♡ Napisla sam gore i u blogu, sta hocesh vise :::P

1 komentar

  1. Dobar dan, ja se zovem Lydia Sizer i pisem svoj diplomski na Brown Univerzitetu, u Americi, i interesujume blogs preko interneta. Spesificno me interesuje kako blogs efektuju razlicite ludje kroz citav svjet i kako blogs mogu da pomognu svjetskom razumnjevanju o danasnjim svjetskim dogadajima. Ja vas molim da ispunite moja pitanja sto sam pripremila za svoja istrazivanja. Sa ispunjavanjem mojih pitanja dobijate glas u svjetu u vezi dali blogs mogu da pomognu svjetskoj sigurnosti i rasizma. Ako ste zainteresovani molim vas mi posaljite email na Lydia_Sizer@brown.edu. Hvalam vam puno za vase vrjeme i molim vas ako mi budete pisali naslovite “thesis survey” u subjectu. Hvalam jos jednom i da znate da ako mi budete pisali dobicete odgovor od mene sa adrese lscello@aol.com jer mi se skolski email brzo napuni. Jos jednam hvala vam puno za vasu pomoc u naprjed! Dobar dan, ja vam negovorim Bosanski! Ako vi pricate engleski i malo nema veze koliko znate molim vas mi odgovorite! Hvala vam puno!

Komentariši